Wednesday, December 06, 2006

Sam Dymes se teď opíral o sedadlo a ruku měl jen zlehka položenou na páce, kterou se ovládal kovový ,chobot‘ plamenometu. Celkově vzato, byl to impozantní stroj. Věděl jsem, jak cenný by byl takový likvidátor trifidů pro lidi u nás doma.
Stále jsem však nevyřešil tajemství toho, proč jsem byl dopraven sem.
„Díky za projížďku,“ řekl jsem chladně. „Ale pořád jste skoupý na odpovědi.“
„Je mi to líto, pane Masene, ale máte pravdu.“
„Kdo přesně jste… myslím vaše komunita?“
„Vaši bývalí hostitelé o nás mluví jako o Quintlingově frakci.“
„Ano, slyšel jsem o vás.“
„Předpokládám, že nic dobrého.“
„Že jste banda psanců,“ informoval jsem ho. „Že kradete a vraždíte.“
„Joshua Quintling byl jedním z původních zakladatelů newyorské komunity, ale pak se generálu Fieldingovi podařilo zavést některé další…“ Pokrčil rameny. „Řekněme ráznější metody. Proto před dvaceti lety Quintling odešel spolu se svou rodinou a dalšími rodinami, které chtěly žít humánněji.“