Tuesday, September 11, 2007

Postupně jsme se dostali do města, kde na nás čekala auta. Můj otec Bill Masen, hrdina předchozí éry, se v průběhu posledních několika týdnů dověděl z rádiových zpráv, co se mnou bylo, ale nemohl se dočkat, až se dozví víc. „A ty tvrdíš, že ta dívka, kterou jsi našel, Christina Schofieldová, je skutečně imunní vůči trifidímu jedu?“
„Stejně jako Ryder Chee a jeho kmen. Mohou chodit mezi trifidy stejně, jako když se my jdeme projít do sadu.“
„Vzkazoval jsi mi rádiem, že máš pro mě další překvapení.“
Usmál jsem se. „Ano, mám.“
Otec se zazubil. „No tak, Davide, co je to? Přece nebudeš svého starého otce napínat, ne?“
„Bohužel ještě chvíli budu. Je to něco, co ti opravdu potřebuju ukázat.“
„V tom případě hořím zvědavostí. Sedni si do toho prvního auta.“ Otec se obrátil ke Kerris, která šla ruku v ruce s matkou. „Kerris, drahoušku, vy jeďte s Davidem. My pojedeme za vámi.“